LESS - aplikacja Roberta Lewandowskiego?

LESS — aplikacja Roberta Lewandowskiego?

Trend związany z cyrkularnością odzieży staje się coraz popularniejszy, dlatego powstają i rozwijają się aplikacje, dzięki którym nasze ubrania zyskują drugie życie. Taką aplikacją mobilną jest LESS, która zyskuje na popularności wśród gwiazd, influencerów oraz zwykłych ludzi.

Aplikacja zdecydowanie zachwyca swoim wyglądem i intuicyjnością, dlatego wiele osób z zaciekawieniem pobiera aplikacji i już tylko tutaj chce sprzedawać i kupować swoje ubrania. Sprawdź, co działa jak magnes w aplikacji LESS i przekonaj się, czym jest platforma do sprzedaży ubrań LESS, do czego służy oraz jaki z niej korzystać? Tego wszystkiego dowiesz się właśnie z tego artykułu.

Co to jest aplikacja LESS?

LESS to aplikacja mobilna, którą możesz pobrać zarówno na iOS, jak i Androida. Oferuje swoim użytkownikom darmowe dodawanie ubrań, butów oraz dodatków, które następnie można sprzedać. Każdy użytkownik może bezpłatnie dodawać nieskończoną liczbę ubrań oraz dodatków, a także kupować od innych osób.

Mówi się, że aplikacja LESS to Instagram dla osób chcących dać drugie życie swoim ubraniom. Coś w tym jest, ponieważ wygląd twojej szafy jako profilu jest bardzo zbliżony do tego, co widzisz właśnie na Instagramie. Powoduje to, że automatycznie wzrasta prestiż sprzedawania i kupowania ubrań właśnie za pośrednictwem aplikacji. Twórcami aplikacji są Polacy, którzy widzieli potencjał w zbudowaniu aplikacji, która podążą za trendami ekologicznymi.

Jak założyć konto w aplikacji LESS?

Założenie konta w aplikacji jest niezwykle proste, wystarczy, że będziesz podążać za następującymi krokami:

  1. Pobierz aplikację na swój telefon, a następnie ją uruchom.
  2. Zarejestruj się za pośrednictwem adresu e-mail lub numeru telefonu i potwierdź rejestrację.
  3. Zostaje utworzone konto, do którego możesz dodać swoje zdjęcie lub awatar, a także krótki opis.
Zobacz też:  OnlyFans - co to jest i jak tam zarobić?

W tych trzech krótkich krokach zostało stworzone konto w aplikacji, z której możesz bezpiecznie korzystać.

Jak sprzedawać ubrania w aplikacji LESS?

Jednym z głównych powodów założenia aplikacji jest to, że posiadamy za dużo ubrań w szafie, ale są na tyle dobre oraz jakościowe, że nie chcemy ich wyrzucać. Wtedy z pomocą przychodzi właśnie aplikacja LESS, na której możesz prezentować swoje ubrania i je sprzedawać. Podążaj za tymi krokami, aby dać drugie życie swoim ubraniom:

  1. Załóż konto w aplikacji LESS.
  2. Opisz swój profil oraz dodaj zdjęcie profilowe lub awatar.
  3. Wyprasuj i odśwież ubrania, aby dobrze prezentowały się na zdjęciach.
  4. Możesz wykonać kilka zdjęć ubrań — na sobie lub na wieszaku. Sprawdź, aby światło było naturalne, a inne rzeczy nie rozpraszały zdjęcia.
  5. Opisz dokładnie swoją sprzedaż — co to jest, w jakich kolorach, jakie są wymiary ubrania. Będzie to bardzo ważne z perspektywy osoby kupującej daną rzecz.
  6. Wystaw na sprzedaż w opcji konkretnej ceny lub aukcji.
  7. Określ, w jaki sposób ma odbyć się dostawa przesyłki (do wyboru InPost, Orlen Paczka, Pocztex oraz odbiór własny).
  8. Jeśli kupujący potwierdzi zakup, to twoim zadaniem będzie wygenerowanie etykiety wysyłkowej oraz stworzenie i wysłanie paczki w określonym czasie.
  9. Jeśli kupujący potwierdzi zgodność opisu z dostarczonym przedmiotem, to otrzymasz swoje wynagrodzenie do portfela.
  10. Jeśli chcesz przelać pieniądze na swoje konto, to należy przygotować zlecenie wypłaty w aplikacji LESS.

Wystawianie ubrań oraz przedmiotów i ich sprzedaż jest bardzo proste, dlatego warto zacząć już dziś, szczególnie jeśli masz sporo ubrań do sprzedania.

Jak kupować przez aplikację LESS?

Aplikacja LESS to doskonałe miejsce dla łowców okazji w wielu różnych kategoriach sprzedażowych. Kupowanie za pomocą tej aplikacji jest bardzo proste:

  1. Przejdź do aplikacji, a następnie wybierz kategorię, która najbardziej Cię interesuje.
  2. Wybierz konkretną rzecz do zakupu lub oznacz ją symbolem „serca” do dalszego porównania.
  3. Przed zakupem możesz dopytać o szczegóły poprzez chat ze sprzedawcą.
  4. Jeśli chcesz dokonać zakupu, to w przypadku rzeczy o określonej kwocie możesz zrobić to od razu, w przypadku aukcji musisz monitorować sytuację i czekać do zakończenia aukcji.
  5. Aby zapłacić za przedmiot, możesz użyć swojej karty lub portfela w aplikacji LESS.
  6. Po dokonaniu płatności wystarczy poczekać na przesyłkę oraz potwierdzić jej zgodność z opisem.
Zobacz też:  Jak wypromować Instagrama? - 6 skutecznych sposobów

Posiadając konto w aplikacji LESS, możesz obserwować wybrane osoby i przeglądać ich profile oraz szafę. Wystarczy, że wyszukasz użytkownika i następnie wybierzesz przycisk „obserwuj”. Jeśli osoba, którą obserwujesz, doda nowy przedmiot do szafy, to od razu będziesz o tym wiedzieć.

Co możesz sprzedawać za pośrednictwem aplikacji LESS?

Aplikacja LESS posiada kilkanaście kategorii, które z pewnością zaspokoją potrzeby każdego kupującego oraz sprzedającego. Wszystkie kategorie są podzielone na konkretne grupy: kobieta, mężczyzna, dziecko, uroda, sport, dom, elektronika oraz kultura i rozrywka. Jest to zdecydowanie najszersza lista kategorii, dzięki którym możemy pozbyć się niechcianych przedmiotów.

Aplikacja LESS staje się powoli aplikacją, dzięki której możemy sprzedać praktycznie wszystko, a nie tak jak do tej pory konkretną rzecz w jednym miejscu. Jest to bardzo ciekawe rozwiązanie, które trafia do szerokiej grupy odbiorców, dzięki czemu systematycznie rośnie grupa aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej.

Dlaczego Robert Lewandowski zainwestował w aplikację LESS?

Ważnym inwestorem aplikacji jest Robert Lewandowski, który zauważył potencjał w działalności firm typu zero waste. Aplikacja LESS w 10 miesięcy zyskała prawie pół miliona użytkowników, przy dość sporej konkurencji, dlatego jest to z pewnością wynik, który zainteresował piłkarza. Oprócz Roberta Lewandowskiego, swoje środki finansowe zainwestowali Krzysztof Pawiński (współzałożyciel i prezes Maspeksu), dwaj założyciele serwisu Allegro, Patryk Urban (założyciel siepomaga.pl) oraz Eryk Stankunowicz, były redaktor „Forbesa”.

W rundzie finansowania z 2019 roku aplikacja LESS uzyskała 12 milionów złotych na rozwój globalny aplikacji do 2023 roku. Czekamy z niecierpliwością na dalsze plany rozwojowe, ponieważ światowa konkurencja jest ogromna. Natomiast w przypadku aplikacji LESS potencjał marketingowy oraz stworzona sieć odbiorców są imponujące.

Aplikacja LESS_ – podsumowanie

Aplikacje typu less waste lub zero waste przeżywają swój niesamowity rozwój, dzięki pogłębianiu świadomości wielu osób związanych ze zmianami klimatu oraz niszczejącym środowiskiem. Cyrkularność obiegu ubrań to doskonały pretekst do założenia aplikacji lub firmy, które właśnie takie działania wspiera. Aplikacja LESS jest doskonałym przykładem jak pomysł i wizja tego, jak może zmieniać się, stosunek ludzi do posiadania ubrań może się zmieniać.

Zobacz też:  Tanie wakacje za granicą. Last minute czy first minute?

Kupowanie ubrań, książek, biżuterii z drugiej ręki to prawdziwy hit, a ludzie zaczynają się chwalić swoimi zdobyczami. Twórcy aplikacji LESS zdecydowali się na połączenie Instagrama z platformą do sprzedaży ubrań i z tego właśnie powstało LESS. Z aplikacji korzysta już ponad pół miliona osób, które aktywnie sprzedają i kupują ubrania. Warto śledzić dalszy rozwój tej marki, szczególnie że w aplikację inwestują prawdziwi wizjonerzy.

4.5/5 - (11 votes)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *